NIP: 589-205-20-77
REGON: 382967387
VAT UE: PL5892052077
BDO: 000150150160
 
KONTO ALIOR BANK:
29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
 
IBAN:
PL29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
 
Kod SWIFT/BIC Alior Banku:
ALBPPLPW 
NIP: 589-205-20-77
REGON: 382967387
VAT UE: PL5892052077
BDO: 000150150160
 
KONTO ALIOR BANK:
29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
 
IBAN: PL29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
Kod SWIFT/BIC Alior Banku: ALBPPLPW 

Zamów Axille do domu!

PRODUCENT

 

 

     

 

Reskowo 11

83-334 Miechucino

e-mail: info@axilla.pl

tel: +48 515 877 556

Sklep:

Axilla:

DYSTRYBUTOR W POLSCE:
 
SHOPPING DAY
NIP: 589-205-20-77
Reskowo 11

83-334 Miechucino

e-mail: b2b@axilla.pl

tel: +48 515 877 556

NIP: 589-205-20-77
REGON: 382967387
VAT UE: PL5892052077
BDO: 000150150160
 
KONTO ALIOR BANK:
29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
IBAN: PL29 2490 0005 0000 4530 7466 6571 
Kod SWIFT/BIC Alior Banku: ALBPPLPW 

Treść serwisu prawnie chroniona © Axilla 2019

  1. pl
  2. en

Napisz

Zadzwoń

tel. kom. 515 877 556

e-mail: info@axilla.pl

Sposoby płatności

 

Za produkt można zapłacić w następujący sposób:

 

- online - podmiotem świadczącym obsługę płatności jest TPAY i PAYPAL

- za pobraniem u kuriera

- przelewem tradycyjnym , który należy kierować na konto bankowe:

Shopping Day, Reskowo 11, 83-334 Miechucino,

Alior Bank SA: 29 2490 0005 0000 4530 7466 6571

 

 

Dostawa

 

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że każdemu zależy na jak najszybszej, bezproblemowej dostawie. Dlatego, po każdym zamówieniu uwijamy się jak mrówki, by towar doszedł bezpiecznie i jak najszybciej pod wskazany adres. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych (jest to czas potrzebny na przygotowanie przesyłki oraz jej wysłanie). Zazwyczaj jednak towar wysyłany jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Od momentu nadania termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy.

 

Koszt przesyłki kurierskiej to 15,00 zł w przypadku płatności z góry, natomiast 20 zł przy płatności za pobraniem (u kuriera). Przesyłki pobraniowe realizowane są na terenie Polski.

Przy zakupach powyżej 499 zł - dostawa gratis.

 

 

Gdzie jest paczka?

 

Najłatwiej sprawdzić i wyśledzić paczkę po numerze listu przewozowego, jaki wysyłany jest w e-mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

 

Ani widu, ani słychu po paczce?... Należy skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze. Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt z nami. Pomożemy w wyjaśnieniu tej sytuacji.

 

Przy odbiorze przesyłki zalecamy sprawdzić, czy w transporcie towar nie uległ zniszczeniu.

 

Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki. Jeśli coś budzi  wątpliwość, jeszcze przy obecności kuriera należy spisać PROTOKÓŁ SZKODY - formularz znacząco ułatwia późniejsze, ewentualne reklamacje. Jeśli przesyłka została uszkodzona przez przewoźnika-również prosimy o kontakt z nami, pomożemy.