Zamów Axille do domu!
Sklep:
Axilla:
Treść serwisu prawnie chroniona © Axilla 2019
tel. kom. 515 877 556
e-mail: info@axilla.pl
Sposoby płatności
Za produkt można zapłacić w następujący sposób:
- online - podmiotem świadczącym obsługę płatności jest TPAY i PAYPAL
- za pobraniem u kuriera
- przelewem tradycyjnym , który należy kierować na konto bankowe:
Shopping Day, Reskowo 11, 83-334 Miechucino,
Alior Bank SA: 29 2490 0005 0000 4530 7466 6571
Dostawa
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że każdemu zależy na jak najszybszej, bezproblemowej dostawie. Dlatego, po każdym zamówieniu uwijamy się jak mrówki, by towar doszedł bezpiecznie i jak najszybciej pod wskazany adres. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych (jest to czas potrzebny na przygotowanie przesyłki oraz jej wysłanie). Zazwyczaj jednak towar wysyłany jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Od momentu nadania termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy.
Koszt przesyłki kurierskiej to 15,00 zł w przypadku płatności z góry, natomiast 20 zł przy płatności za pobraniem (u kuriera). Przesyłki pobraniowe realizowane są na terenie Polski.
Przy zakupach powyżej 499 zł - dostawa gratis.
Gdzie jest paczka?
Najłatwiej sprawdzić i wyśledzić paczkę po numerze listu przewozowego, jaki wysyłany jest w e-mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
Ani widu, ani słychu po paczce?... Należy skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze. Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt z nami. Pomożemy w wyjaśnieniu tej sytuacji.
Przy odbiorze przesyłki zalecamy sprawdzić, czy w transporcie towar nie uległ zniszczeniu.
Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki. Jeśli coś budzi wątpliwość, jeszcze przy obecności kuriera należy spisać PROTOKÓŁ SZKODY - formularz znacząco ułatwia późniejsze, ewentualne reklamacje. Jeśli przesyłka została uszkodzona przez przewoźnika-również prosimy o kontakt z nami, pomożemy.